High Island Reservoir

終於等到好天去行山

一直想去萬宜水庫

朝早十點起身

十點半出門到坑口食過午餐

再搭小巴到西貢

萬宜水庫分兩種行法

一種就係搭巴士到北潭涌行去萬宜水庫東壩搭的士離開

第二種就係搭的士直入東壩行返出北潭涌搭巴士返西貢

我地選擇左第二個行法

一落車就見到經典嘅條狀山形


不只係本地人連旅客都好多

我地喺東壩影左一陣相

就朝住北潭涌方向開始行


一路上都係石屎路無風景可言

直至走到西壩先見到蔚藍嘅湖景

水好清呈現漸變嘅藍綠色

離開左西壩人愈來愈少

原來大部分人都同我地行相反方向

由東壩開始大概行左三個鐘多啲

就到左鯽魚湖巴士站

好彩嘅係我地喺呢度上左車

如果再行多少少到北潭涌站上車

就會撞正一大班去燒嘢食嘅學生
個人認為今次嘅行山徑除左水庫有風景之外

沿途嘅石屎路實在唔會想行第二次

新娘潭行山徑依然喺我心目中排第一位

Leave a Reply

