Kansai Day 3 :: Osaka

2017.1.11

今日嘅第一個行程係去黑門市場食早餐


黑門市場係海鮮勝地

好多遊客都會嚟食魚生同生蠔

我地就食左拖羅生蠔同燒帶子

拖羅好食過香港嘅實在太多了!

無腥味得嚟好有鮮味

唔同香港嗰啲有浸魚腥味

生蠔大大隻好好食

不過就無想像中咁抵食

燒帶子好多汁好好食!


除左海鮮亦有好多生果檔

我地就買左白色同紅色士多啤梨食

發現紅色比白色甜

但白色就香啲

四周圍行左一陣就慢慢行去道頓堀食第二餐


我最期待嘅一餐終於都嚟喇

就係我喺網上預先卜定嘅松板牛

呢間松阪牛燒肉M喺日本好多分店

午餐時間比晚餐平好多

所以我地就卜左晏就


一位操台灣腔嘅女侍應向我地介紹左牛嘅唔到部位後

我地就肥同瘦嘅部位都揀左啲嚟試

個人覺得中間肥最好食

呢一餐每人食左200幾蚊

比想像中平

可能預先喺黑門市場食左啲嘢

食完”午餐肉”之後

就行去心齋橋shopping


今日嘅重點係去左JINS佩左眼鏡

日本嘅眼鏡好好又輕又唔會跣落嚟

行到8,9點舖頭陸續閂

我地就求其入左仲開緊嘅元綠壽司食晚飯

好懷念香港執左十世嘅元綠我地竟然喺呢度食到

款式雖然唔多但勝在夠平同滿足到我地對壽司嘅慾望

食完一餐我地又好滿足咁行返酒店休息了

Leave a Reply

