Kansai Day 2::Kyoto 

2017.1.10

大清早8點幾

我地就還返鎖匙

向京都站出發

由於我地夜晚會去大阪

但airbnb 間flat 又唔俾我地擺行李

所以我地決定先到京都站行李房擺低行李

夜晚去大阪嗰時先返去拎

好鍾意日本車站有咁嘅服務


我地第一站係伏見稻荷

一去到已經見到好多遊客


嚟到當然要去著名嘅千鳥居留影


嚟到無想像中咁靚

可能太多人嘅關係

不過嚟先知原來係有人捐善款出嚟就會起一條柱

所以千鳥居呢度就有咁多柱

造成一個影相熱點


下一站:清水寺

JR伏見稻荷站比我地嚟嘅時候落車嘅稻荷站遠一啲

我地離開嘅時候因爲見伏見稻荷站去清水寺嘅清水五条站較直接

所以就決定行15分鐘左右到伏見稻荷站


由清水五条站到清水寺要步行約20分鐘

可以選擇轉乘巴士到清水寺

不過我地就揀左慢慢行去清水寺順便欣賞下沿途嘅風景

一路上見到好多著和服嘅遊客


聽人講清水寺維修緊

掙扎左一陣要唔要嚟結果都係抱住好奇心嚟左

好彩都見到大部分嘅清水寺

難得嚟到世界遺產之一

心裏不禁有一絲嘅感動


喺清水寺裏面食左個好有日本風味嘅lunch

雖然睇落去好似好清淡咁但估唔到又幾好味!


離開清水寺喺手信街見到呢個丸子買左串試下

結果一食難忘 – 好好味!!!

啲汁甜甜地得嚟夾埋qq嘅丸子簡直齒甲留香

應該係第二度唔會食到呢種味道

行完手信街離開清水寺都只不過係一點幾

去到下一站嵐山都只不過係兩點幾

比我地預期嘅早

一開始仲擔心會唔會去唔到嵐山


嚟到日本一定要試下自動販賣機嘅熱飲

粟米湯、紅豆湯、咖啡、綠茶latte都好好飲!

我地每人各自買左罐嘢飲之後就行去嵐山竹林


差唔多到竹林之前見到有售賣大福同魚餅嘅攤檔

買左嚟試

點知好難食。。。

點解好多人話日本咩都好食

定我唔好彩。。。


好鍾意呢度

有大自然氣息得嚟又不失日本風格

沿途仲經過幾個寺廟

不過去完兩大寺廟嘅我地對呢度嘅寺廟又唔係好大興趣

所以去完竹林之後就直接行去渡月橋


呢度好靚好舒服

個人認為去嵐山一定要嚟渡月橋

好舒適好休閒

我比較鍾意呢度多過竹林

可能因為少啲人

行過橋影過相已經五點幾

回程嘅時候咁啱見到有巴士返京都站

就諗都唔諗直接跳左上去

一坐就坐左九個字

雖然比JR要耐

但因為難得可以坐低瞓下如果唔趕時間巴士其實好好坐


一落巴士個肚已經打緊鼓

拎行李前我地決定去拉面小路食拉面

其實拉面小路係一個商場其中一層全部都係拉麵舖嘅小街

我地求其揀左一間坐低

雖然未算得上好驚喜但係幾好食嘅兼幾抵食

醫飽個肚之後就拎行李去大阪

我地間酒店叫Lohas Hotel

服務好好

Check in後每位女客人獲贈5樣嘢包括mask同cream

房間雖然唔大但有公眾溫泉

擺低行李就直接出去心齋橋食Eggs&Things

好好味啊!!!

雖然唔知點解只不過係pancake加一大pat cream

但就係好好味!

食完夜已深

我地就行返番酒店浸溫泉了

Leave a Reply

