Honeymoon Day 11 :: Munich 

2016.11.12

原本無打算去集中營

因為見旅遊書只係略略介紹

但有朋友極力推薦我地去

所以我地就一朝早搭左半個鐘車去位於Dachau嘅concentration camp

去到由於又發現未有巴士

所以就喺附近一間cafe食個lunch

好鍾意德國嘅cafe

唔知點解覺得佢地嘅蛋糕別有一番風味


去Dachau concentration camp嘅旅客好多

一落車我地就去左排隊租導賞機

集中營原來好大好大

我地跟著地圖走一行就行左成日


一打開寫住”work for freedom”嘅閘就真正感受到當年集中營嘅情景

參觀過戰俘密麻麻嘅床位

見到一個呃戰俘係沖涼房嘅毒氣室

感受良多

我係第一次參觀展覽/紀念館咁感受深刻


離開集中營嘅一刻

真係好不捨

好後悔無再早啲起身嚟呢度留耐啲

參觀完集中營之後

我比之前又更加鍾意Munich

更加鍾意德國

欣賞佢地坦盪盪承認自己嘅黑暗歷史

今日係honeymoon嘅最後一日

如果第時再有機會

我會想去德國更多嘅城市

Leave a Reply

