Honeymoon Day 10 :: Konigsee 

今日一早未到9點就喺酒店出發

尋一晚做左好耐功課

為嘅係要用一日嘅時間去國王湖

國王湖其實係位於奧地利Berchtesgaden

要喺最近Munich嘅Salzburg轉車去

Salzburg係德國同奧地利嘅交界

唔少人會喺慕尼黑即日來回

時間有限唔緊要

最緊要係佢交通複雜

好易就會走左班車

我地首先dl DB個apps 

Check清楚火車時間同點樣轉車

又check清楚邊班車可以用Bayern ticket 

Bayern ticket係0900後可以用嘅平飛

限制係只可以搭普通火車快車係唔可以搭

最正嘅係唔只平一般車飛幾倍

你拎住佢仲可以喺德國同奧地利Bayern範圍內搭任何交通工具

二人同行只係23.2 euro

 

去到Salzburg 打算搭1200嘅巴士
點知佢係特定日子先開

而下一班車已經係1330

好彩Salzburg係大站

我地喺附近嘅商場行左陣又忍唔住買左手信

當我地有幾分懷疑Salzburg其實係咪仲喺德國

一入去就見到周圍都係莫扎特朱古力

就知自己已經身處奧地利

好多人都話好難食

於是我抱住好奇嘅心買左兩細盒

買完嘢食完lunch

就差唔多出去排隊等巴士出發去Berchtesgaden

去到Berchtesgaden 終於見到有亞洲旅客面孔

即刻安心啲知自己無搭錯車或落錯站

其實本身Munich係有火車直去Berchtesgaden

但我地遇著Berchtesgaden火車維修所以要搭代替火車嘅巴士


沿途去國王湖已經可以見到好靚嘅景

同Munich感覺好唔同

去到國王湖走左班船

就沿著湖邊行左一陣

已經覺得好似置身仙境一樣


上到船又係進入另一個仙境


去到呢度

我此生無憾喇!

真係靚到船上所有人都靜左

狂影相

船家仲要示範吹喇叭

然後竟然有好清嘅迴音

好amazing!!

上到島咩都無開

聽到個導遊話冬天要weekends先開

於是我地就跟返同一架船走左lu 

雖然只係短短一個鐘

但我都覺得係值嘅

不枉我用左5個幾6個鐘嚟呢度

Leave a Reply

