Honeymoon Day 9 :: Munich

2016.11.09

一朝早喺酒店check out後

就坐機場巴士到機場飛返慕尼黑喇

雖然係第二次嚟Reykjavik

但都不得不為佢嘅自助print行李tag嘅機而驚嘆

返到慕尼黑已經係晏就

我地唯一嘅行程就係去St Michael’s Church附近嘅穀麥市場行左一圈

不得不提嘅係我地喺慕尼黑機場排緊隊買車飛之際

有兩個正要離開慕尼黑嘅女仔以5歐賣左張group day pass俾我地

雖然未至於好似之前喺巴黎有人俾免費Louvre Museum pass同喺新加坡有人俾免費Santosa車費咁幸運

但我依然為我呢點旅行運而開心左陣



市場好多聖誕飾物賣

但可能因為落雨關係唔係每檔都有開

我地又唔係好肚餓

決定行返出大街先食嘢

誤打誤撞下入左一間有兩層嘅甜品舖

一嘗當地嘅蛋糕

以為好甜

但原來又幾好味

Tiramisu好香雪糕又估佢唔到幾好食

食左個甜品

行返去地鐵搭返去酒店個Munich Central Station

發現嗰度嘅地下街超級好行!

我地入左間超市買左好多手信


呢個之前阿妹喺Vienna買過俾我食

超級好食!

決定喺度買多幾包

然後去左間中國面店買左兩盒炒面

見到華人面腔再加中國嘢食倍感親切

再去買左個waffle做甜品


嗚呀食完巧感動

我終於唔使食乾爭爭嘅包!!

Leave a Reply

