Honeymoon Day 8 :: Reykjavik

2016.11.08

一直都好想去行冰川

今日終於願望成真

一朝早長途跋涉咁由市中心搭車到冰川需時都要兩三個鐘

不得不佩服司機無瞓著覺

啲路又直又無嘢睇佢依然好精神

耐唔耐仲會停一陣俾我地去洗手間或者飲杯嘢

幾時都話Reykjavik 係個旅客天堂

一到步就見到我地嘅coach

由於我地個團得我地兩個加一個外國中年男人

顯得我地一啲裝備都無

如果同行有啲大媽就好喇。。。

借完鞋戴左安全帶就拎住釘鞋罩出發喇


我地行到山邊coach就教我地點著鞋罩

可能由於我地得三個人

我地行行下愈行愈上

上到已經無其他團嘅縱影


上到去白茫茫一片

好壯觀

Coach話幾年前冰川比我地腳踏嘅地方要高得多

全球暖化冰川就一直瀜到落我地腳踏嘅位置

至少都有兩三層樓之距

好令人擔憂

落到山解散我地就去左山腳嘅餐廳休息

好攰但我地都好開心

有幸嚟到冰川


休息完上左車

司機仲車埋我地去睇瀑布

之後估唔到返到市中心只不過係5點幾

我地走左入間美式餐廳食左個扒

就咁完結左美好嘅一日

Leave a Reply

