Honeymoon Day 7 :: Reykjavik

2016.11.07

今日嘅活動就只有晏就去浸Blue Lagoon

於是就去市中心四圍行下


仲去左食我上次一食難以忘懷嘅湯麵!!

估唔到嘅係梁子鋒都話好好食

可惜佢喺我地酒店附近嗰間分店已經執左

得返一間總店

價錢仲要貴左

不過我依然係咁愛佢!


然後當我地去到Blue Lagoon

先發現我無買到入場券

一等就要等3個鐘先有位

正當我望住個天漸漸變黑極度失望之際

入到去先發現原來夜晚浸都幾有feel好浪漫<3

Leave a Reply

