Honeymoon Day 2 :: Munich

今日只有一個行程

就係去新天鵝堡

知道係Cinderella取材之地

即刻對呢個城堡充滿幻想

由Munich Hbf坐火車到Fussen需時兩個鐘

火車站牌並無標示去Fussen 嘅火車月台

只有dl DB apps或者去櫃台問先知係要搭去Buchloe嘅火車再轉車


去到富森要搭73/78號巴先會到新舊天鵝堡

不過見時間尚早

我地去左一間叫Ludwig’s Hotel&Restaurant 食晏


叫左烤魚同Currywurst 

都係上網睇人介紹冒名而叫

唔知係我地要求高定點

我地都覺得一般

食過午餐

就搭巴士到天鵝堡


買左票後仲有個半鐘先有English tour 

於是我地周圍行睇下先行上新天鵝堡

喺不遠處已經可以見到舊天鵝堡

唔及新天鵝堡咁宏偉

我地亦無特別買飛入去參觀


唔知呢個係咪就係天鵝湖呢

好大好靚仲有紅葉襯托著


我地嘅tour係1455

我地1400開始行上山到新鵝堡

需要都要40分鐘

如果唔想行可以俾錢搭巴士或者馬車上山

不過一場嚟到當然要試下喺慕尼黑行下山


到達城堡仲可以向右行

去Marienbrucke橋遠眺城堡

真係有迪士尼童話嘅感覺


入到城堡唔準影相

不過用眼去睇先拿夠深刻

充滿童話色彩嘅一日就要完結

返到Munich 已經係1900 lu 

Leave a Reply

