Honeymoon Day 1 :: Munich

終於到嚟到慕尼黑喇!!!

實在係感動到要喊

一來之前搞結婚太忙忙得無時間停下來

二來我地竟然睇錯時間miss左班機

重重難關後我地嘅honeymoon要正式開始囉~


第一站係Marienplatz

我地間酒店位於Hbf Central Station

搭兩個站就到市政廳所在地Marienplatz

一踏出S bahn出口就見到宏偉嘅市政廳



市政廳附近係購物街同教堂

相映成趣

我地就去左St Peter Church同St Michael Church

行完已經係6點

就去好出名嘅HB餐廳

點知

入到去坐低完全無人理

侍應叫極都當你透明

歧視得好明顯

我地只有走 轉場去左第二間食


呢間侍應和諧好多

豬手應炸到好脆!

其實一整日發現慕尼黑人都幾友善

只係HB餐廳有啲奇怪

街上見難民亦無傳說中講得恐怖
聽日要去新天鵝堡

期待~

Leave a Reply

