Day 9 Paris

2015.05.19

  
意外發現歐洲先有嘅日清泰式杯面好好食!

好彩尋晚喺超級市場買左幾個lol

   

今日嘅第一個行程係凡爾賽宮

同羅浮宮一樣咁人山人海。。。

 

  

 雖然係第二次嚟但我最感興趣嘅依然係瑪麗皇后嘅睡房

佢一生實在太傳奇見到佢嘅睡房令人有無窮嘅幻想

行完皇宮見到有個指示牌寫住有Angelina食!

喺香港一直都好想試嚟到巴黎當然要一試本地咁出名嘅甜品店

   

 嗚有啲後悔同佢講我地係食snack唔係lunch因為原來lunch係有多啲款選擇

不過唔緊要snack bar嘅兩款蛋糕都好好好好味!

聽朋友講朱古力蛋糕甜得有點過份我地揀嘅raspberry cake同lemon tart真係好perfect!

食飽諗住走嘅時候發現後花園嘅門唔知點解開左

我地當然偷偷走左入去因為其實係要再另外買入場券的lol

 
雖然影出嚟好似無咩特別但現場睇個後花園又大又靚

我都好想住係皇宮。。。

之後離開凡爾賽宮我地就向聖心大教堂出發

   

  

 因為落雨嘅關係

我地喺聖心大教堂門前影左幾張相喺裡面行左個圈就行落去教堂下面大街嘅商舖避雨

唔知點解今次唔覺得聖心大教堂有咩特別。。。

行到落去見到有間好多人幫襯嘅朱古力店

我地當然都要幫襯下買左兩袋朱古力

行完朱古力店都已經係傍晚

就搭地鐵去唐人街搵食

因為我地全家都唔想再食法國嘢

於是我就上網搵到條好似幾出名嘅唐人街

印象中好似係Place d Italie站落

然後見到麥當勞轉入去就係唐人街(所有出口都幾近)

不過我地去嘅時候舖頭都差唔多閂曬門

好彩嘅係我地喺陰暗嘅唐人街中搵到間燈光火著好好食嘅越南餐館!

   

  

 唔知係咪太耐無食過粉面嘅關係

呢間嘢啲嘢食真係好好味!

冬蔭功湯好足料雖然貴左啲

但其他粉面係好大碗好抵食

而且裡面嘅裝潢又靚侍應又好好人

今晚入到去呢間餐廳就好似發左場夢咁

感覺一啲都唔真實

   

  

 因為聽日就走lu

返到去當然要係呢間感覺古老嘅apartment留影一下 

 

Leave a Reply

