Day 6 Reykjavik 

2015.05.16   

  

今日參加左Golden Circle 嘅tour

同尋日一樣一早有車會到我地apartment 對面嘅Hotel Odinsve 接我地到bus terminal 搭旅遊巴

第一個行程係去參觀溫室

感覺有啲似大陸嗰啲逼人買嘢景點但呢度原來係用地下溫泉水整暖成個溫室

令我對冰島嘅人再加多一啲敬佩

   

同埋好彩有買到個蕃茄湯飲下

真係超超超好味!

飲得出係落足料

仲有個配搭嘅包又係好食到令我好有驚喜

  
令人最期待嘅畫面終於出現了!

就係第二站嘅間歇泉Geysir!

因為下面嘅浴岩令到水不斷加熱而會間歇咁爆發出嚟

第一次唔知佢會爆到咁高真係嚇左一跳

見到既驚訝又感動

既然係我人生裏面見到啲咁莊觀嘅自然景象

好彩佢爆出嚟嘅水已經唔到如果唔係我已經毀左容lol

   

  

 第三站係附近嘅Gullfoss

好宏偉嘅瀑布

不過勁凍吹到勁頭痛

   

 最尾一站係到板塊中間睇下

估唔到個tour咁快就完

由今朝九點出發

到返到去話咁快過左八個鐘

真心鍾意冰島嘅一切

   

  

 返到去寄左postcard

去Noodle Station買多次面食lol

相信Noodle Station嘅香味會成為我地喺冰島嘅回憶之一 

Leave a Reply

