Singapore Day 5

2014.10.17

image

嚟到第五日
我嘅新加坡之旅以此喇沙完結
一直無左新加坡食到一碗好好味嘅喇沙
有啲遺憾
最後去機場衝刺買手信見到Heavenly Wang嘅裝潢就俾佢吸引著
唔係話唔好食
但無一種驚喜嘅感覺
味道同Toast Box差不多

新加坡機場分Terminals1,2,3
走晒全部真係可以滿載而歸
我地買左Bengawansolo嘅班蘭蛋糕
又買左喺香港無左好耐嘅Krispy Kreme doughnuts

image

最後想介紹嘅係新加坡地鐵飛
如果唔買新加坡八達通
買我原本以為係單程飛嘅Standard Ticket其實都唔差得遠
八達通每程會比standard平一毫子
而Standard ticket可用六次
第三次同六次都會平一毫子
佢可以用六次嘅位令我覺得有啲驚訝
我地走嘅時候只係用左三次
返到香港已轉贈就要去新加坡嘅朋友

Leave a Reply

