Singapore/Malaysia Day 3

2014.10.15

因為我地貪平諗住自己搭一個鐘得一架既巴士去Legoland

(尋日發現係天宇旅行社買有shuttle bus接送package只不過係貴十幾廿蚊…)

又因為我地好想食天天海南雞飯

我地九點就起左身然後差不多十點就到左Maxwell Food Centre食馳名既海南雞飯

我咁早起身就係為左佢

但一啖食落去先發現香港好時沙嗲既海南雞飯好食過佢好多:(

食完飯就趕巴士去馬來西亞

其實由新加坡去馬既巴士好頻密

但因為今日唔係weekend所以係馬去Legoland既巴士反而一個鐘得一架

不過其實自己搭巴士去馬都幾有趣

係新加坡上左巴士要係一個checkpoint落車出境

然後又再搭返同一架巴士係下一站落車再入境到馬來西亞

幾經辛苦

我地終於到左laaaaaa!!!

園內除左有兩個過山車之外

其他都係小朋友既玩意

隔離仲有個水上樂園

住一晚就會有時間玩埋

有d後悔唔係酒店住一晚…

不過因為天公不造美

搞到我地玩得好無癮…

但園內勝在咩都係Lego砌出黎

令我地大開眼界!

玩到差唔多六點

我地又幾經辛苦搭返巴士到返新加坡

Chur左一日

係時候對自己好d!

我地夜晚去左無招牌食楜椒蟹

配埋龍眼冰

好味到我地全程淨係食無講過野咁濟XD

食飽沿住海邊睇夜景真係好寫意

雖然新加坡係無咩玩

但勝在環境好夠寫意有種外國既感覺

P.S. Legoland的勝利品 😛

Leave a Reply

