Singapore Day 1

2014.10.13

對上一次黎新加坡去埋馬來西亞

今次主要留係新加坡

發掘一下新事物

第一日到步

就發現酒店隔離呢間藝術學校

好似從未係香港見過咁靚既建築物!

我地間酒店叫Parc Soveriegn Hotel Albert St.

位於Little India同Bugis站中間

由Little India行去酒店比較近

不過如過行去Bugis站

沿途有好多熟食中心,路口仲有雪糕三文治食

只賣坡紙一蚊一個!

由酒店行去Rich and Good Cake Shop其實都幾遠

不過可以一邊行一邊欣賞新加坡既風景

我開始明白點解我有個中學同學咁鍾意新加坡

呢度有香港無既休閒感

條條路都好闊又無咩人

坐低飲杯野好chill好relaxed

行到流晒汗終於搵到!

無得坐要買左拎走盡快擺入雪櫃

咁惟有買左之後返酒店擺低再出發

其實係出名榴槤卷

不過因為我唔食榴槤所以買左斑蘭

行返酒店既路上忍唔住咬左啖

真係好好食!

佢唔似平時既斑蘭蛋糕咁乾身

濕濕地好有口感

仲好香斑蘭味<3

返左酒店之後就去Little India行下

終於去左我一直好想去下既印度古廟!

加上佢地有節日慶祝

氣氛好熱鬧

Leave a Reply

