Taipei Day 3

2014.08.02

最後一日
今日既重點係去阿吉師食魚生
不過仲有大把時間
去左阿妹想去既地熱谷行下

其實好似中五第一次跟團黎台北既時候有黎過
仲記得係附近一間溫泉旅館浸溫泉
隔左咁多年黎到仍然好有新鮮感
見到一個猛咁出煙既湖仍然覺得好奇妙

我地由酒店搭的士黎
走既時候經過溫泉博物館走到新北投站
搭捷運到士林
再轉的士到士東市場
尋找阿吉師



去到既時候十一點幾已經企滿左食客
我地係第一個等

阿吉師係無座位的要企係度食
你要咩魚生佢就即時切俾你
到我地既時候我地同師傅講每人約一千台幣
佢就安排各種各樣既剌身俾我地

都係第一次食手掌咁大既帶子!
仲有以下呢個連花都食得既刺身簡直係人間美食

其實一開始仲以為朵花係裝飾黎唔食得
係師傅見我地夾起左先不慌不忙同我地講:這個很好吃很清新的
我地先知原來食得…
走既時候好似發左埸夢食左一d唔屬於人間既美食咁

返酒店打算拎行李途經見到一間叫古典玫瑰園既餐廳好靚
就興起排埋一份入去high個tea先走
點知一等就等左半個鐘

呢度既茶真心唔錯
不過野食就無咩特別lu

估唔到短短三日都去到好多我想去既地方
原本無諗住短短一星期既假期臨尾去個旅行咁chur
但去完個旅行返到香港先真正有個種抖左下既感覺

Leave a Reply

