My first beauty post::青春真可愛青春

我一嚟m就生會生青春痘
仲要試過好多護膚產品都無咩效
搵左好耐終於俾我搵到幾好用嘅masks:

image

Dewytree係最近進軍香港嘅韓國牌子
喺萬寧同apm都可以搵到
百幾蚊一盒claymask幾抵
可以用幾個月
我沖完涼就會敷下
消炎消腫收細毛孔好有效!

image

森田藥妝嘅mask真係不得了
以前成日要靠朋友喺台灣幫我買
而家香港終於都有得賣茶樹油mask
仲要有時有discount三十蚊有找就有一盒
一盒五塊
如果懶洗面可以用佢
方便快捷過clay mask

image

Aesop嘅mask我會撻喺暗瘡上敷過夜
唔好成面搽只可以搽喺暗瘡上面或者暗瘡疤上面
一晚過後暗瘡就會細粒左
呢個好似要三百幾
但可以用半年以上

第一次好物分享就此完畢
希望大家鍾意啦:D

Leave a Reply

