2nd time to Europe :: Day 11 Florence

2012.8.18

Byebye Rome…
好唔捨得兩歐既Gelato
好唔捨得Snow White Guest House同部古董lift…
仲記得第一日黎到hosel既主人就大聲叫我地一個一個入lift
佢話部lift只可以承受一個人加一件行李lol

我地離開Rome就出發去Florence!

Florence俾我既第一感覺係好悠閒
無Rome咁大城市既感覺
今日既重點就係聖母百花大教堂
係Florence除左Pisa既另一個landmark
呢個教堂有別於其他教堂既富麗堂煌
但卻又成為左我最鍾意同印象深刻既教堂

黎到Florence既重點除左景點之外
就係我地間apartment lol
Book ge時候知道佢離市中心較遠都照book就係為左佢既廳同廚房!
我地返去hostel附近既超級市場好興奮咁買完送就好興奮咁返hostel煮pasta

Leave a Reply

