Bangkok :: Day 4

今朝一早眼前就係黃金、黃金同黃金!

大皇宮比起我所想像既仲要金碧輝煌

估唔到我已經去到會欣賞文物既年紀了。。。

去完皇宮去Grand Hyatt Erawan high tea

呢度好多香港人去

係就係平過香港d high tea set

不過味道就真係麻麻

食完去左行Platinum

之後又係食 😛

只不過係六十幾蚊既雪糕火鍋!

仲要同Haagan Daz一樣咁好味

去完Platinum附近既Big C買手信

就搭的士去Chocolate Ville

個度比我想像中要遠

加上塞車

一搭就係一個鐘

 

 

好彩我地拎住一袋二袋仍然堅持去老遠既Chocolate Ville

個度真係好amazing

我無諗過一間餐廳可以大到好似迪士尼咁

靚到呢

野食亦都唔貴又好食

有西餐有泰式

I love Bangkok!

Leave a Reply

