呢三本中文書係我最近買嘅書
Remember me 係我上年書展買而家先睇嘅書lol
之前每年書展都會買一堆書返屋企但因為成年都睇唔曬所以近排都好少買書了
<>係我想為下次歐遊而買
先了解巴黎嘅背景再去巴黎我諗我會對巴黎有返多少少好感
如果唔係就好似yr1到柏林圍牆都無咩感受嘅情景一樣
至於其他嗰兩本都係因為電影先買
已經睇左<>電影其實無咩驚喜所以反而想睇下書
我都想中文可以好啲文筆可以優雅啲所以又重拾睇中文書嘅樂趣:P

Leave a Reply

