::花蓮市::

2013.06.22

離開台南

我同梁子鋒兩個人繼續我地既台灣遊

原來由台南飛去台東都要個幾鐘

距離同香港飛去台灣差唔多

一到左花蓮就去左食公正包子

去到花蓮市一定要食!

超好味

佢既小籠包並唔係上海既小籠包

而係真係一個個包

雖然一籠都幾多

但實在太好味我地兩個人都食晒

之後去左松園別館

係日戰時期既建築物

好有日本既味道

係花蓮主要既交通工具就只有的士

所以我地為左慳錢去邊都係行過去

由我地住既非凡假日酒店行去公正包子要十五分鐘

再由公正包子行去松園別館要半個鐘

哈跟著再由酒店行過去自強夜市要一個鐘XD

自強夜市既第一家燒肉串真係好出名

一等就係兩個鐘

仲有妙不可言果汁都排左九個字

唯有邊等邊去其他檔買住野食先

呢個夜市都幾特別有一兩檔係特別出名

不過我又覺得未至於特別好食

花蓮市無好多既景點

係可以慢活既地方

Leave a Reply

