係前日一個好好天氣既下午

我如常約左梁子鋒去游水

之後去西灣河間Zoe食左件cake

就沿住鯉景灣海傍行返太古

沿途我見到一架郵輪

我個心當時真係沉左一沉

一諗到之後都唔知再有無機會上船玩既時候

我個電話震左一震

原來係表姐send左佢係意大利既相黎

…天呀!!!

我真係好想去旅行

 

雖然我去過意大利飲過個度既咖啡

但我未食過佢地好好味既野

我去過威尼斯

但我未去過睇彩色屋

我去過德國

但我未去過睇國王湖

 

…我仲有好想好想去倫敦

好想好想去食翠如bb介紹個間咸午肉三文治

同埋去法國Lyon, Provence…

嗚呀!!!

原來我真係好鍾意去旅行T T

 

Leave a Reply

