清境

2013.06.19

係離開台南市之前,司機帶左我地去食早餐。

台南同台北人既早餐唔同

台北人食個包就當係早餐;但台南人就就會食肉同飯

咁係因為台南人比較窮

要食多野先有氣力做苦工。

我地去中西區食

一條街已經有齊牛肉湯、魚湯同羊湯。

我唔食羊,去左食魚同牛。

牛肉好林魚湯好甜,估唔到一朝早就食到好野!

食完早餐上清境。

一路上司機係車度播電影俾我地睇,好正。

高速公路上仲有好多休息站,我地次次都會落去買野食。

呢個係我姨媽介紹,佢之前黎台灣次次都會去7-11買。

真係不得了

溏心黎好正!!!

途中經過南投去左寶島時代村

幾個鐘之後

終於到左清境!

我地住既比佛利山莊相當唔錯

check in左之後

去左小瑞士

成個地方都係風車同花

好靚

玩左一日

夜晚去左食魯媽媽雲南菜

Leave a Reply

