台南市

中六七個時睇過一個好出名既香港blog講幾個大學生去台灣環島遊

個時就係度諗大學畢業咁大件事點都要好似佢地咁環島一次

當我yr 1,2去到歐洲既時候就覺得自己實在太幸運

雖然台灣環島點都比唔上歐遊

但我都要係畢業既呢一年完成我當年既願望

2013.06.18

第一日去台南市食好好味既蝦卷同烤蠔。

第二站去左七股鹽山。

睇落去好似去左雪山咁XD

隔離仲有得賣怪味咸雪條@@

呢杯義豐冬瓜茶係我飲過最好飲既冬瓜茶!

好多旅遊書都有介紹,只係幾蚊杯。

不過我地唔使錢,司機請飲XD

之後去左睇綠色隧道,靚到好似畫咁。

唔同季節仲會有唔同顏色。

夜晚去左大東夜市。

個度既蔥油餅好好食,去到一定要食!

Leave a Reply

