第一次和家人自由行::Day 4首爾

2013.5.19

今朝為左搭六點既火車到首爾

我地五點幾就離開酒店搭的士去火車站

當時仲要落住好大雨

酒店負責看夜既阿豬媽勁好特登起身幫我地call的士兼遮我地

真係好好!

我地住既hotel 9位於沙上站

下次再去釜山都可能會考慮住返

因為位置幾好又周圍都係便利店同野食

究竟點解我地要搭咁早呢

係因為我買左可以幾時搭火車都得ge 1 day pass

當我地一到釜山就諗住用個pass換有劃位既火車飛既時候

個售票員話劃位飛已經賣晒得返朝早六點有位…

雖然pass係平過飛但無劃位要企三粒鐘真係好中伏

下次都係唔買…

今次係首爾入住既又係上次既Chungmuro Residence

而家佢地仲提供埋早餐!

好正呀間房又大又有早餐每人都只不過係港幣百幾蚊一晚!!!

我地check in完之後第一時間就係去新村食春川炒辣雞排

之後再去梨大行街同掃街

去梨大弘大既must-buy就係襪

係香港要HKD20一對呢度只不過係HKD7.X一對!

仲要款好靚quality又好

見到1500W都可以唔買住因為有d檔只不過係賣1000W

冰糖士多啤梨好好食第一次食入口即溶既士多啤梨!

之後去左好出名既Isaac食toast

又真係幾好味喎:D

行完梨大就去弘大Trick Eye Museum

同濟州既畫係唔同架去左濟州個個都可以再黎呢個!

之後係弘大既酒吧街發現呢間整到好似Prague鐘樓既bar

好掛住係東歐既日子…

今日既最後一站

係去東大門食陳玉華一鍋雞:D

Leave a Reply

