第一次和家人自由行Day3::釜山

2013.05.18

今日一早去左我期待已久既甘川洞文化村

睇雜誌見到好靚今日終於見到真身!

其實係好似香港既木屋咁但當地人仲保留住仲油上七彩既顏色去吸引遊客

跟著搭的士去扎嘎其市場食海鮮

係我第一次食郁緊既八爪魚!

有d嘔心講真我一擺落口就即刻咬驚死佢啜實我喉嚨lol

但佢加左麻油同紫菜又幾好味:P

扎嘎其市場行到最入就會見到一幢好似熟食中心既大廈上到去就會係一檔檔食海鮮魚生既地方

食完之後去大廈後面就會見到釜山既海景

其實我幾鍾意釜山

雖然無咩玩

但呢度既天氣好舒服每次一由地鐵站行上地面既個一刻就會不期然令我諗起悠閑既Budapest之旅

一陣陣既海風同海水既味道又會令我諗起以前去加拿大探爺爺女麻女麻既日子

Leave a Reply

