My 2nd time to Europe::Day 2 Edinburgh

2012.08.08

估唔到night bus又幾好訓

訓左一晚就到左愛丁堡

不過最難頂既係廁所

真係痾晒痾清先好上orz

到左愛丁堡既時候都只不過係朝早六點幾

間hostel一個人都無…

好無助

好彩之後發現左個電話可以打

等左半個鐘左右終於有人黎開門俾我地!!!

唔坐都唔知自己支力

同時又發現我地個頭好油…

但要等到下午十二點幾先有得check in

我同清只好係lobby個廁所梳洗下之後就出去行下

發覺愛丁堡既景點好集中

快速行既話真係可以一日就行晒

當然我地今次要慢活愛丁堡

行左一個圈後check in沖完涼就去搵放左學既B同鳳:D

今個月係愛丁堡節

有各式各樣既drama show睇

不過我地夜晚要去睇Military Tattoo

所以就咁影相算了

睇Military Tattoo之前去左B host family介紹既意大利餐廳Mama Roma食

既係咁

當時既我大傷風食咩都無味

當我對住一檯連環大叫好味既人既時候真係好想死……

真係好好睇!

係愛丁堡既must-see!!!

第一天就這樣結束了

結束前去左bar飲野傾計

巧正 ❤

Leave a Reply

