My 2nd time to Europe::Day 1 London

2012.08.07

呢次係我第二次去歐洲,亦都係我第二次去倫敦

今次去歐洲旅行既原因係因為B同張鳳去左愛丁堡

我同清就去搵佢地玩順便去埋東歐:D

第一日係transit日我地係倫敦落機夜晚再搭night bus去愛丁堡

我地一落機就去左食all day breakfastheart

真係好鍾意倫敦

因為佢除左有我最鍾意既full breakfast之外仲有一種莫名既家的感覺

好似外國版既香港咁

去到就會懷疑自己其實係咪鍾意去旅行XD

之後行去Buckingham Palace見到奧運既單車賽!!!

簡直不枉之行:DDD

搭night bus之前我同清去左Regent Street既F&M買蛋糕食

係Green Park既草地上食蛋糕好寫意啊

Leave a Reply

