Seoul Day 3

2012.12.20

即係咁,林清尋日狂飲雞煲d湯之後返到hostel狂嘔,搞到今日都無得同我地去滑雪,好慘得黎又好好笑XD

我地去ge滑雪場係Hong介紹,全部都係當地人,我地去既時候仲要左等右等個識講英文既serve我地…

好啦我地又唔知係邊拎滑雪工具又拎錯人地既搞左好耐先出到滑雪場。

我地係無教練既情況下滑左一陣覺得悶想上山既時候,先發覺我地無俾錢買吊車……

惟有滑滑下唔知自己做緊咩既情況下就走左了

下次再黎滑雪真係唔可以貪平,要請個教練先得!

另外,係去滑雪場既途中,我地係江南站見到Ben’s Cookies!

Baskin Robbins之外係香港搵唔到好好味既外國野食!

滑完雪之後波同B去睇舞台劇而我同細婷就去首爾站既Lotte Mart會合林清掃貨

可惜我地預錯時間遲左成個鐘先到

結果去到見唔到清,我同婷就索性拿拿林掃完貨返去hostel搵清。

我地最後除左買左無數既紫菜同蕉奶之外,仲買左呢樣野:

又大又甜既士多啤梨!!!

咁大個女第一次食大粒得黎又甜既士多啤梨!

去韓國除左蕉奶而家又多左樣一定要食既野:DD

返到見到清原來佢等得太耐之後又唔係好舒服就返左去沖涼。

之後我地三個就再戰明洞。

去到明洞清又嘔…去旅行病左真係好慘:(

Leave a Reply

