Seoul Day 1

這是我第三次到首爾。

雖然已事隔一個月,但睇返相總能給我能量繼續艱辛的long con.

2012.12.18

由濟洲返到首爾後入住Chungmuro Residence。間五人房好大分兩層有一個小廚房,不過清潔就麻麻。

最鍾意佢既地方係有間24小時既seven,最愛夜晚返去買零食同蕉奶飲。

放低行李後去左食部隊鍋。是一間連鎖店的部隊鍋,味道不怎麼樣,夜晚則約左以前韓國同房帶我地去食出名既部隊鍋。

有兩間分店,帶我地去個間係明洞:59-25 Myeongdong 1(il)-ga

另一間係 17-18, Anguk-dong, Jongno-gu

而家先知原來乙支路係屬於明洞的

之後去左韓版log on Kosney shopping

Kosney都係首爾既must-go!

通常我地都會買schedule同card 😀

 

 

Leave a Reply

