今日做左表妹ge model
其實我好鍾意研究d衫點襯法(先別論我d taste好與否)
之前AL我有諗過讀Poly ge fashion and textile
但由於nursing可以俾到我想要嘅生活(買到樓唔使做日日high teaXD)
所以最後決定加入白衣天使行列
我覺得我並唔係一個天使
我跟本就只係為左份人工
不過我答應自己ge良心
我會盡力做好每一個task

每次出ward前夕我都會諗好多
希望今次long con順順利利就好了
玩左咁耐係時候償還><

Leave a Reply

