Day 2 Jeju

第二天的行程如下:城山日出峰、民俗村、Trick Eye Museum、天地淵

結果一朝早就去左行山!

城山日出峰好似係火山形成的,行到上最高就是這樣的。

征服左城山日出峰就去食當地出名既海鮮鍋!

熱辣辣既海鮮鍋!其實我地都唔知邊間好食,呢間係司機帶我地去既,裡面一個人都無,我地懷疑係司機既家族生意XD

不過又幾好食wor

順帶一提,原來冬天韓國餐廳既地板會加熱的我地坐個時暖笠笠好細心

不過起身去洗手間就好凍好辛苦…

之後去左民俗村。

其實民俗村呢家野係旅行團先去,但我地話要去Trick Eye Museum既時候司機睇錯地址定唔知見近所以車埋我地去。

佢地話我著到好似去義教XD

之後就係重點Trick Eye Museum!

真係好好玩啊!!!

不過我地淨係留左九個字就要趕去天地淵

好近距離咁睇好壯觀!

去完天地淵,我地無叫司機車我地返酒店,而係車我地去三代湯麵會館。

呢間野係上網搵返黎的,出名豆乳冷面、豬肉湯麵同豬腳。

我地就當然全部都叫:D

全部都好好味啊!去旅行食好緊要!我地要係濟州展開美食之旅!

個豬肉湯麵因為有胡椒湯底,愈食愈辣。

估唔到韓國野食唔係紅色都結果係辣既:P

 

 

 

Leave a Reply

