Jeju之黑豚肉

第一日係首爾再transit去濟洲,去到酒店check in完都差唔多時間食晚飯。

我地就叫酒店既staff幫我地call的士。

我地住間酒店服務幾好,叫Goodstay Hotel,二百幾蚊一晚。

d staff態度好好,每日仲會有一箱桔擺係lobby任拎!

call左的士後我地就叫司機車我地去食濟洲出名既黑豚肉!

我地都唔知邊間好食,都係司機介紹,就係黑豚肉美食街既街口。

不過睇黎我地呢間都應該幾出名,好多人幫襯。

黑豚肉真係好好食!去濟洲真係不得不試!

佢地仲會煎埋kimchi食,咁樣食kimchi又幾好味喎kiss

Leave a Reply

