Seoul之汗蒸幕

第一天是transit日,我地從香港飛到首爾再乘內陸機到濟洲。
喺等上機到濟洲其間我地有成5個鐘沒事可做,就去左位於梨泰院嘅汗蒸幕焗下桑拿順便瞓個覺。
呢間24小時開放嘅汗蒸幕位於梨泰院3號出口直行見到GS加油站再行前少少就會見到長長嘅梯級行上去。
一入到去佢就會俾衫俾locker我地。
唔焗桑拿可以瞓覺。我地去到已經見到一個二個瞓曬喺間房嘅地下,有𥱊提供俾你瞓。
出面仲有嘢食賣,不過都幾貴。
當我瞓左一粒鐘起身嗰陣,見到對面有兩pair人攬住瞓,真係有點兒…
不過呢間汗蒸幕確係消磨時間嘅好去處!

Leave a Reply

