Cruise Day 6::Mexico

2011.07.21

第二日就到左墨西哥,活動是浮潛。

唔知係我問題定件衫既問題,我不繼咁hi到個掣放左救生衣d氣出黎,搞到我浮下沉下咁吸晒d水入鼻,好辛苦;但同時d人已經游到好遠…

最後我勁樣衰咁要拎住個水泡。

不過,當我用個水泡可以靜心欣賞海底世界個陣,真係好壯觀好靚!

我見到好大隻既海龜同魚!仲有七彩繽紛既珊瑚!

不過我同媽咪都話:可一不可再,浮潛唔識游水好辛苦XDD

Leave a Reply

