Cruise Day 5::Jamaica

2011.07.21

到了牙買加!又係一個想像唔剢黎係咩樣既地方。

不過今次既活動唔係陽光與海灘,而係去行瀑布!

我地全船人分成幾隊,每隊人都有一個guide跟住。

我地著住bikini(好驚俾浪沖甩)同蛙鞋一步步行上個瀑布度。

上到去一個無咩急流既位個guide叫我地企上一舊石度,然後…推我地落去!

真係好驚!!!如果下面水底有舊石,我個頭就係咁先@@

不過,又幾好玩幾難忘。

我仲記得一句牙買加語”ya man”即係”yes man”咁解lol

Leave a Reply

