爸爸的生日

琴日係爸爸生日,佢預先請左假諗住去海洋公園玩。

好啦我諗住佢係想一家人去,我話:「唔知你生日我買飛有無得平呢?」

佢話:「…你唔係要返學咩」

我:「唔使呀」

妹:「好心你識做d啦」

我真係估唔到我爸一心一意想同我媽二人世界XDDD

 

其實我地做左電燈膽咁耐到而家佢同我媽終於等到我地大個可以掉低我地佢兩個應該好爽

不知不覺原來我同妹已經大到呢個地步

希望佢地兩個尋日玩得開心啦shy

Leave a Reply

