Day 5 Kuala Lumpur

2011.5.20

回到吉隆坡看雙子塔。

雙子塔裡面既餐廳看似高級,但其實一d都唔貴,仲要幾好食添

我地食既呢間叫Madam Kwan’s

碰巧隔離個檯都係香港人

之後嘗試入回教堂Masjid Jamek參觀

不過可能個日有儀式,我地被拒諸門外。

之後就到附近亂逛

 

呢個印度女人無啦啦彈出黎問:「where do u come from?」

我地:「Hong Kong.」

佢:「do u mind taking pic with my sons?」

我地心諗,下影咩呀…不過話唔得又好似無禮貌,惟有免為其難諗住影一張就閃。

點知…我諗有十個仔彈出黎。

仲要每個都要影一張…

林清仲要做左印度女神,個大仔(好似)問佢可唔可以marry me LOL

林清仲要問佢係咪鍾意白淨既女仔…係咪傻左…

跟住我就拉左佢走。

好驚…

 

之後出發去Batu Cave

 

 

 

 

 

 

Leave a Reply

