Day 4 Malacca

2011.5.19

在吉隆坡乘巴士到馬六甲。

話說有個龍友見我地影得咁興喜走埋黎問我地可唔可以做model俾佢影一張。

佢叫我地拎住個相機向住唔同既方向扮影相。

結果影出黎張相好靚!

個龍友:「俾你地睇下。」

我地:「影得幾好喎…」

龍友:「唔該晒你地。我走啦byebye。」

我地靜左一陣…

B:「點解唔叫佢send返張相俾我地?」

我同清:「係喎!!!!!」

可惜,個龍友已經去到老遠不見蹤影。

好大既一個遺憾!

 

唔黎都唔知原來馬六甲係咁靚!

好鍾意佢紅色既磚牆!好有味道

同埋呢度既人個個都好友善。

我地問路佢地會好熱情咁答我地。

馬六甲是一個驚喜。

 

 

 

Leave a Reply

