Day 3 Kuala Lumpur

2011.5.18

 

第四天我地出發去吉隆坡。

我地入住間酒店房勁大!但都只係(好似係)二百幾蚊一晚。

酒店上面仲有個露天泳池,周邊係一望無際既吉隆坡全景。

不過泳衣照還是始終不能出街哈哈。

 

第一天係吉隆坡既行程係 – 到唐人街亂逛。

雖然夜晚落住大雨,但我地依然堅持唔可以求其避雨求其食。

結果我地去左食聞名不如見面既胡椒蟹!

真係好好好好味!

B係我地坐低開動後幾分鐘話:「你地有無發覺我地第一次食飯無開過聲講野?」

我同清:「覺呀覺呀XDDD」

 

是夜,捧住大肚子回酒店。

 

Leave a Reply

