Congratulations!

現在是畢業的季節哈哈又有朋友畢業了!

中大好奇怪有兩次影相既時間:邀請朋友影相既四月photoday同十二月同屋企人影相既graduation ceremony.

其實唔知到時輪到我影既時候又有咩感覺呢?可能到時個ward忙到唔俾請假連grad ceremony都無得去…

 

好快下個sem又出ward了好驚次次出ward前都會坐立不安…話說我掌心有兩條事業線唔知我係咪真係可以轉行呢…

我實在唔太鍾意呢份工個人死係你面前實在唔好受…可能係我未慣啦但如果我慣唔到又可以點?

 

我相信命運掌握係我手就只在乎我有無個份勇氣同能耐

“你說命運最重要,我們很多時候死在命運手上,無可控制。但這世界更多人是,連命運的背影也看不到便放棄了,他們不是死在命運手上,而是自己不夠努力,連決心也沒有,最後訴說自己是命運使然,只是弱者的安慰說話,實在自欺欺人。” 蔣薇

Leave a Reply

