Day 5 要離開上海了

康師傅牛肉面係我地要食既list最後一個。

牛肉麻麻但面好好食好彈牙stunned

 

之後去左豫園

好有返到古代既感覺

雖然手信街、食街係後期整出黎,但真正係入面既豫園好靚。

豫園係明朝時候既私人花園。入去參觀我真係可以想像到以前d妹仔、貴族係入面生活係點樣。

裡面迂迴曲折,好似迷宮咁。

南翔湯包!湯幾好飲不過管還是不要一開始就插入去否則好似我地咁枝管溶溶地stunned

雖然南翔好出名,不過我就覺得佳家既小籠包好食過南翔好多,仲要平過南翔。

據說南翔最好既師博係晒三樓。一樓外賣最唔好食;二樓自己去買飛再等人送黎會好食過外賣;三樓有人幫你點埋菜既小籠包係最好食。

我地取平衡去左二樓食。

結果係:「早知係佳家食多兩籠啦…」

呢個係小林煎餅既釣鐘燒。

雖然是台灣出品都係忍唔住買左一盒

好好食!最好食係tiramisu,第二係牛奶。

佢星期一三五同星期二四六既口味都會唔同。

我去係星期五有綠茶紅豆同牛奶味賣,tiramisu只供試食。

 

就是這樣我的上海之旅同梁屎鋒第一次既旅行就結束了heart

幸好出名delay既春秋無再delay

亦都好感謝梁屎鋒同我地呢次既旅行縱使成程得佢一個拖gip使費又超出左佢預算我又堅持唔跟團

 

但願會再有機會踏足上海啦我要係外灘影無雨有人既夜景相同掃平衫加掃多十個生煎小籠落肚sad

 

 

Leave a Reply

