Day 3 杭州回上海

呢個就係我地一朝早既早餐!無錯係早餐!

我地一起身又搭的士去上城區搵野食。結果我地去左新白鹿。

係出發之前有個曾經去過杭州既朋友同講外婆家、綠茶同新白鹿都係必去既餐廳;所以今日決定KO埋新白鹿!

呢個真係不得了,十幾蚊渣仲要好好味!

不過建議甜品要最後先嗌。佢地唔會好似香港餐廳咁上晒主菜先上甜品。

晨早流流既主菜如下:

呢個係冷盆來的,係杭州既名菜,蓮藕嚷左糯米係入面。

不過不太合我地既口味。

原來響鈴都係杭州既出品!不過佢地就唔係用黎打邊爐,佢地就咁加茄汁食。

呢個滾牛肉小米都好好食!

是次菜單:

蜜汁藕片 12

芝士焗培根薯泥 15

小米滾肥牛 28

乾炸響鈴 8

芒果沙冰 12

Total: RMB 75

 

 

 

結果,我地又嗌到成檯都係野食食唔晒…

 

 

 

食完早餐去西湖。

西湖真的很美,好喜歡它的垂柳和紅葉,都是些在香港找不到的東西。

遊完西湖我地又趕回酒店,乘火車回上海。

 

 

結果,回到上海我第一件做既事就係去便利店買紅棗酸奶shy

又係朋友介紹的,好好味!不過第一啖紅棗味最濃,之後就略嫌淡了點。

我地今次住既酒店叫魚子居,不過正確一點來說更像青年旅館,是一間很有詩意既青年旅館。

一入門口就有蓮花,大堂有魚,配合魚子居一名。房間漂亮,有畫作牆壁。

不過,有點不清潔。有潔癖既梁屎鋒上廁所沖涼都有點不舒服。

但可取既係,佢近人民廣場同外灘。

我地一到步就出去人民廣場附近了。

呢個就係傳說中既小楊生煎!真係好好好好味!!!!!

食過呢度既生煎都唔會再想食其他生煎包

一咬落去湯就會湧出黎shocked

四個都只係六蚊!

好想帶一百個返香港…

之後去左南京步行街行。

 

毛毛細雨,我地在上海漫步heart

 

 

 

 

2 thoughts on “Day 3 杭州回上海

Leave a Reply

