上海Day 1

第一次去上海!出發之前有d驚; 驚溝通唔到驚俾人呃

不過,終於都黎到了。

話說我同仔仔搭春秋航空出發前就delay左一個鐘。

後尾問返fd先知原來呢個航空出晒名成日delay。不過無計,貪佢平

我地係蒲東機場搭磁浮列車去龍陽站都只係7分鐘!

一程rmb50;如果有交通卡(即八達通)/當日既機票就八折,即rmb40。

我地第一日卜左近上海火車站既Holiday Inn,諗住第二日搭火車去杭州方便d;點知,原來唔係呢個站…

搭高鐵既火車站原來叫虹橋火車站。

等我地以為自己好醒…

一去到酒店已經係夜晚。我地係附近見到有大娘水餃就入左去食。

買完飛之後坐低等野食之際會有人俾醬你。

水餃食落係幾好食不過無咩特別。

之後又去左真功夫食,難食到呢

最後去左買統一奶茶飲。好好味:P

Leave a Reply

