上海去杭州 Day 2

第二日一早去左田子坊。一早去到鋪頭先o岩o岩開。

呢度既鋪頭都係些有特色既小店。如果想買特別既手信可以黎呢度買。

不過我地都係想搵食,就去左旺巴饅頭買個包,之後又去左間cafe坐。

一去已經去左兩個鐘。我地搭地鐵趕唔到係十二點返酒店check out,結果要飛的返去。

唔知點解近排一飲完咖啡就肚痛,好彩有得返酒店痾

之後,我地就離開呢個所謂既火車站,出發去虹橋火車站。

估唔到大陸既火車飛系統幾完善,方便過我之前係歐洲買火車飛多多聲。

不過由於我地無大陸身份證,無得係機買,要排隊去櫃檯買。

到杭州已經四點幾。一落火車,先係惡夢既開始。

話說我地間酒店係下城區,我地去到先發現我地一出既火車站係上城區,離下城區好遠。

雖然我事先係網上搵定有咩巴士去到,但原來全部都只會係下城區出現。

好啦惟有搭的士去酒店,點知原來個時係的士司機交更,有錢都截唔到的士。

當我地截到個一刻,真係有如釋重負既感覺。

當地既的士司機幾熱情,會同你吹水。

最搞笑既係佢地可以搭順風車,個司機見其他人順路就會載埋。

到酒店check in左,先發現全部旅遊景點係晒上城區。我地惟有又搭的士,去西湖附近食晚飯。

好彩呢度的士平,搭半個鐘先二十幾蚊。

外婆家同綠茶都係大陸有名既食店。兩間都係自助拎飛有位就會sms你。

最後,我地去左綠茶食。

(一黎就黎左個甜品先wtf)

好好味呀!!!!!!!!!!

面包面好脆仲有蜜糖係面加埋雪糕真係好好味smooch

全部野都好好味!我地見咁平多數都係十幾蚊碟以為好細碟點知多到食唔晒最後要打包XDD

是晚菜單:

烤肉 28

錢江肉絲配口袋 18

綠茶餅半打 12

烤雞黑米飯 25

面包誘惑 28

打包盒兩個 2

Total: RMB 131

於杭州的第一天就是這樣了。

Leave a Reply

