最近

最近,又有朋友畢業了。其實我身邊好多朋友都陸陸續續返緊工,只有我仲享受緊學生既身份。

其實我真係好唔想畢業…以前細個覺得讀書好辛苦;而家先明白到讀書比起返工實在輕鬆得多。

 

 

 

 

最近,就在上星期五,我剛從上海回來。

我決定接落黎就要記低呢次旅行既所見所聞,之後先再寫返之前既星加波之旅同第二次歐遊silly

話說我既記憶好似金魚咁非常短暫。我諗,要襯我對上海仲有記憶既時候記落黎。

 

Leave a Reply

