首爾Day4 – Petite France、南怡島

(後面個大嬸好恐怖wtf)

一大清早坐火車出發去Petite France

Hong勁好帶我地去之餘仲買埋早餐俾我地!

話說前一晚我同佢講我地想去Petite France佢問:「除左呢度你地仲有無地方想去?」

我話:「未諗到。」

佢話:「你地無plan過?」

我:「無XDD」

佢:「You gals make me worried…」

XDDDD

就係咁我地拋左個波俾佢,佢幫我地check火車schedule之餘仲帶埋我地去Petite France同南怡島!

乘火車到呢個車站,就會有shuttle bus接載我地去Petite France

終於到了!

Petite France真的好美好美heart

之後再坐巴士到碼頭乘船到南怡島

到了!

係島裡面食kimchi pancake – 好味!

呢個kimchi飯都好好味!!!

Petite France係人工既美;而南怡島係大自然既美。好開心今日可以去到兩度咁靚既地方smooch

第一次可以係無圍欄既情況下見到大型既動物!

其實俾佢地自由咁走黎走去先係人道既做法。

 

 

最後,返到酒店Hong送左份生日禮物俾我!smoochsmoochsmooch

 

 

Leave a Reply

