整容了嗎

每次被fd見到我以前細個d相,佢地都會問一句:「你係咪整左容?」

如果cool牙算係整容既一種,好啦咁我係XDDD

老實講我都覺得cool牙係整容,因為我驚覺cool牙真係可以令個樣完全唔同晒。

一開始cool個時我仲嫌棄自己塊面太瘦,好lau打XD

有一次梁子鋒因為log in左三次ebanking都唔成功被人lock左個account,佢好燥咁大力拍張檯。

我話:「你嚇親我><」

佢拎左我張整容前既學生八達通出黎,話:「你嚇親我><」

– –

2 thoughts on “整容了嗎

Leave a Reply

