我的第一次歐遊 – Day 12 Paris

今天即將要離開巴黎了,最後要去的地方是聖心大教堂!

吸引我的唔係教堂裡面。係巴黎睇得太多教堂竟有點膩,反而教堂外既人吸引住我既目光。

最後係巴黎既一餐 – 食大餐!

serve我地個侍應好正,佢唔係好講野但臨走前係張單度畫左個心心俾我地shy

 

 

係巴黎,由於物價太高,我地用盡方法慳。有一次去食subway個野飲其實係唔可以refill但我地就派左兩個人去問個waiter路阻擋佢既視線一個人就係後面refill之後即刻走;

而搭地鐵既時候因為飛太貴我地就兩個人一齊入閘出閘慳返張飛cool

哈哈當我地離開左巴黎之後我地有諗過出本書教人點窮遊巴黎,希望成事啦silly

Leave a Reply

