出發去首爾!

去完歐洲,在同一個暑期,我又去了韓國.

出發喇!

我地一落機就…拎住張銀紙影相wtf

等緊巴士去酒店。因為用英文溝通唔到,我地好驚架巴士會唔知去左邊。結果落左車之後先發現有排都未到,惟有搭的士bummed

上左房擺低野,我地就出發喇!

我地第一日其實就已經諗住搵我以前個韓國同房帶我地周圍行

所以就自己摸摸下咁去左個車站搵佢

韓國美女smooch

食完飯去左參觀皇宮(好似叫德昌宮)

古代愛情劇wtf

參觀秘密花園heart

參觀完德昌宮,Hong(韓國同房)同佢兩個fd帶左我地去食當地好出名既部隊鍋,即係個鍋咩都有既意思。

由於我地搭凌晨機既關系,去到呢個位真係眼訓到不行。我地坐左係一邊等位既時候,竟然訓著左stunned

十萬個好食!!!!!

食完個鍋之後,店員仲會用剩低既汁炒飯我地食,好正啊!

其實如果你問返我間野係邊我真係一d頭緒都無…因為我地係係極度昏迷既狀態下去到…希望好心人見到呢幅相可以話我地知我地究竟係邊…

行到支力,入左間tea house坐。原來首爾好興呢類tea house,因為四處可見tea house既門牌。

話說我當時隻con爛左,我迷迷糊糊咁就入左呢間野。

當時Hong仲諗住帶我地食埋夜晚去埋pub,可惜我地實左體力不繼要返酒店了…

 

第一日就咁完了。話說我地返到酒店都只不過係五點幾。我地七點就上左床訓一直訓到第二朝十點,shockkkkkeddd.

 

 

 

 

 

Leave a Reply

